Pris på lusern!

Sv: Pris på lusern!

Suck...Jag själv bor i Karlstad och brukar få det HEMLEVERERAT. Återförsäljaren i Kil brukar åka runt i Värmland och levererar foder och dyl, så du behöver INTE bekymra dig alls! Om du beställer flera säckar än en och kanske något mer du vill ha, så är frakten gratis och du får dem hemlevererade till dig! :idea:
Nemas problemas!

Tusen tack för informationen!:bow:
Jag ska kontakta säljaren och se om han har vägarna förbi här i mina trakter?
Vad var priset på deras lusern?
/Camilla

Tusen tack för informationen!:bow:
Jag ska kontakta säljaren och se om han har vägarna förbi här i mina trakter?
Vad var priset på deras lusern?
/Camilla

Så lite så :)
Han tar 159kr per st, men han kör ut bara om man beställer 5 st eller mer och eller om man vill ha annat som mineralfoder och sånt.
Frakten kostar inget. Han kör ut var 14e vecka, tror jag det var då åker han runt och leverera hem foder och dyl. ;)

delvis kl

En liten fråga om kvarnby..
Ser att flera här har betalat mindre/säck än vad jag fick för prisuppgift av min säljare.. Jag får betala 226,50kr/säck då vi köper 4 säckar. (inklusive moms)
Hur stora volymer köper ni hem som betalar så mycket mindre än vad jag gör? Eller räknar ni exklusive moms?

Jag köper direkt från Kvarbyfoder och betalar 103 kr/30 kg. Hämtar en säck åt gången nu under sommaren. Men sedan kommer ju ÅF´s påslag om man köper från dylik...

Jag köper direkt från Kvarbyfoder och betalar 103 kr/30 kg. Hämtar en säck åt gången nu under sommaren. Men sedan kommer ju ÅF´s påslag om man köper från dylik...

Går det att handla i Staffanstorp direkt hos Kvarnbyfoder? Eller var menar du annars?
Min återförsäljare har höjt priset till 175:- per säck nu och det tycker jag är lite väl mycket.
// Linda

OK, Tack. Kunde inte hitta något på deras hemsida om butik. Bara att man kunde köpa genom säljare o återförsäljare.
// Linda

Är det någon som vet vad Krafft Protein innehåller? Det finns ingen innehållsdeklaration på deras hemsida. :confused:

Direkt från innehållsförteckningen på säcken:
Potatisprotein 33%
Vetekli 19%
Lucern 16%
Melasserad betpressmassa 10%
Vete 8%
Havre (Matilda) 3%
Kli av skalad havre 3%
Korn 2%
Fruktos 2%
Betmelass 2%
Sojaolja 1%
Lysin 0,8%
Metionin 0,5%

//marti

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 537
Senast: Irival
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 311
Senast: ufot
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 972
Senast: Buck
·
Foder & Strö Vilket proteintillskott är mest prisvärt? Har hittills räknat mig igenom Kraffts sortiment, där jag får betala ca 18-20 kr/dag i rena...
2
Svar
31
· Visningar
4 318
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar