Pris på hästar idag?

Vad tycker ni är en rimlig prisklass för ett femårigt halvblod som är grundriden men inte ordentligt utbildad ännu?
Detta är en fråga som är OMÖJLIG att svara på utan att se hästen framför sig, med dess styrkor och svagheter.
Läs det nålade inlägget överst på sidan och jämför med likvärdiga utannonserade hästar.
 
@Ketrawzc

Det gör mig inte så mycket. Är noga med att se flera filmer, kolla resultat osv. Hittar jag en som passar in bra åker jag gärna.

Har redan en helt fantastisk häst så någon panik är det inte. Tvärtom så gör det bara att jag blir ännu mer kräsen.

Ja jag åkte också en del, men de två jag besiktade bodde så pass nära att min egen veterinär kunde besikta. När han ruskade på huvudet åt den första litade jag helt på honom. Och när nummer två gick igenom ua kändes det fantastiskt!
 
Ja jag åkte också en del, men de två jag besiktade bodde så pass nära att min egen veterinär kunde besikta. När han ruskade på huvudet åt den första litade jag helt på honom. Och när nummer två gick igenom ua kändes det fantastiskt!

Kul att du hittat en, grattis :)
Hittade min häst också till slut..
Känns otroligt skönt att äntligen hitta hästen med stort H ..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
1 787
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 629
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp