Printerelände ellor dator strul?

Rea

Trådstartare
VARFÖR envisas datorn med att visa alternativet "Spara som" när jag väljer "Print".
Jag har inte medvetet ändrat någon inställning men nu tvärvägrar den att printa, bara spara spara spara :devil:.

Precis vad jag INTE behövde just nu :cry:
 
Sv: Printerelände ellor dator strul?

Antingen har skrivaren försvunnit ur datorn eller så har standardskrivaren bytt till exempelvis en PDF eller en MS som spara till filer när du väljer skriva ut.
 
Sv: Printerelände ellor dator strul?

Jag har hittat ett sätt nu!
Om jag pastar in i Word, väljer "granska" så kan jag ta print där ifrån :idea: .
Får sätta mig till helgen och leta upp "källan till all onska".
Tack för hjälpen :love: .
 
Sv: Printerelände ellor dator strul?

Bra att det fungear på något sätt men du kan kolla när du har tid vilken som är standardskrivaren.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 044
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 538
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp