Print Screen

BlackRose

Trådstartare
Jo, sökt igenom äldre trådar ang. detta. Testade alla möjliga kombinationer som ni skrev. Men ingen funkade :confused:

Har ett sånt här "multimedia" tangentbord.
PrtScr knappen sitter på sidan av "Print" knappen.

Och om jag trycker den så kommer bara "skriv ut"..
Börjar bli smått frustrerad.. :crazy:

Någon som har ngt tips? :bow:

Sv: Print Screen

OK, då har du förmodligen en knapp som det står Fn, F eller något sånt som du måste hålla ner för att aktivera de underliggande funktionerna...

Vet inte riktigt, men knappen snett ovanför ESC eller den ovanför vänsterpil? Du kanske ska leta efter manualen...
Tänkte på en sak, du har aldrig använt F5 tangenten någon gång? Det är ju samma där.

Nu funkar det med att trycka ner shift+prtscr :banana:

Tryckte på en massa olika knappar innan också, så jag vet inte riktigt hur jag gjorde.. :crazy:

Manual..ja om man hade en sån..:(

Tusen tack för hjälpen :bow:

Varsågod! Haha, var det så enkelt?! ;)
En del grejer får man ju inte nån manual till, var en chansning bara.

kl

Snor den här tråden, precis som jag gjorde med den förra, då jag har samma problem.. INGA kombinationer funkar, jag fattar inte vad det är för fel.
Har en bärbar dator, Dell Inspiron heter den enligt pappa. Någon som har den och vet hur man gör?

Äntligen funkar det! Jag är dig evigt tacksam :bow:

OK, då har du förmodligen en knapp som det står Fn, F eller något sånt som du måste hålla ner för att aktivera de underliggande funktionerna...

Övrig info:

På mitt tangentbord (Microsoft) så heter knappen "F Lock"..... i fall det hjälper någon annan som läser denna tråd.

Du läste inte inlägg nr 4? :angel:

oops.. Eh, jo, det gjorde jag, men jag är för trög för att fatta att det gällde för mitt tangentbord också :D Vilket var helt logiskt nu när jag tänker efter.. Ptja, är man dålig på att ta till sig informationen man får så.. :angel:

Liknande trådar

Träning Har haft uppe en tråd för ett bra tag sedan ang. mitt sto och en del funderingar runt henne. Behöver nog lite råd över vad jag ska göra...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka