Princip för låsning av tråd

Sv: Princip för låsning av tråd

Nej du har inte PM:at mig som tog bort din tråd, orsaken är att du inte får uppmana folk att PM:a dig för att få uppgifter eller annat.
Det är orsaken till varför din tråd plockades bort.

Boj/moderator hästvård

Jaha, då förstår jag! Men om man vill ha med en bild då och inte kan få till det? Du får tråden klara sig utan bild eller?

Jag PM:ade Gunnar, som också stod som moderator på Hästvård.

Hur man lägger in bilder finns det nålade trådar om både på hjälp och datorforumet...

ljossa skrev:
Jaha, då förstår jag! Men om man vill ha med en bild då och inte kan få till det? Du får tråden klara sig utan bild eller?
När man börjar använda sig av ett forum på internet är det ens egen "skyldighet" att upplysa sig om hur forumet fungerar. Det är inte meningen att andra användare och moderatorer som ska behöva "uppfostra" dig.

Du godkände forumreglerna så sent som 2006-10-14, dom ska du läsa igenom. Sedan finns det mer info under Om Bukefalos t.ex. Vanliga frågor och Bukefalos-hjälp. Just under Bukefalos-hjälp finns det mycket intressant att läsa om man är intresserad.
OBS! Alla understrukna ord i texten ovan är länkar till just det de beskriver.

ljossa skrev:
Jag PM:ade Gunnar, som också stod som moderator på Hästvård.

Gunnar, som äger Bukefalos, är moderator (eller faderator som han skämtsamt kallas) på ALLA Bukefalos forum. Vi andra moderatorer har några stycken var.

Anna-Karin, moderator men inte på detta forumet

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
326
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 954
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 731
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar