Prince L. 700k SEK

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Snazzy_Millie
  • Startdatum Startdatum
Sv: Prince L. 700k SEK

Tyvärr så måste jag hålla med dig.
Det är ju ett sto som har visat sig bra som tävlings häst, men inte gett något i avelsboxen. å då har hon ju inte haft dåliga hingstar.
Så man får ju hoppas att denna kombination kan ge mera.
Jag tycker nog att det är lite överreklamerat

håller med

jättetråkigt att hon blev en sån flopp i avelsboxen med hennes prestationer

Ja ush, dom er sikkert dumme som kjøper en så ful hest...

princelwebb.jpg

Ja ush, dom er sikkert dumme som kjøper en så ful hest...

princelwebb.jpg

Är det Varenne hästen :eek: :eek: :eek: :cool:

Lär väl inte bli nåt av den hästen heller...

Hur i helsike ser hästen o bakpartiet egentligen ut??? Är det bara jag som tycker den ser ut som inavel??

Ja ja, lär väl få äta upp det... kanske springer den in massa miljoner...

den kan ju faktiskt se bättre ut då den växt till sig men i dagsläget ser den ju inte så kul ut.

Benen såg inte roliga ut för fem öre... Även om den kanske kommer att gå, så kommer den nog att vara så skade drabbad att det inte blir start! :smirk:

MEN!!! Hon har stora öron!!! :) Så bara därför skulle jag nästan ha kunnat köpt henne,med stammen i baktanke :D

Senast ändrad av en moderator:

*kl* Någon som vet vad som försigår med hennes senaste avkommor? Varken två- eller treåringen är ju i träning?

När det gäller avkomman det diskuteras i tråden kan jag inte mer än hålla med föregående talare, jag skulle aldrig betalat 700' för en häst undan Queen L., den såg ju inte heller allt för rolig ut exeriört sett. Queen L. har ju tyvärr underpresterat i avel. Sen kan ju generna vara väldigt positiva i nästa generation, men det får ju framtiden utvisa (knappast värt 700' i alla fall). För övrigt skulle jag aldrig betala 700' för någon häst även om jag hade pengarna. Det är alldeles för få statistiskt sett som tjänar igen dom pengarna. Någonstans mellan 100'-200' brukar dom flesta godbitarna ligga tycker jag.

Benen såg inte roliga ut för fem öre... Även om den kanske kommer att gå, så kommer den nog att vara så skade drabbad att det inte blir start! :smirk:

MEN!!! Hon har stora öron!!! :) Så bara därför skulle jag nästan ha kunnat köpt henne,med stammen i baktanke :D

Det är en HAN....:devil:

*kl* Någon som vet vad som försigår med hennes senaste avkommor?

Muscle Prince var en galopphäst som titt som tätt hade problem med karleder, hade han inte det var han stänk och HÄSTRÄDD :devil: Han totalvägra att gå i ledning och var en allmän bromskloss som inte förtjäna att ha Queen L som mamma direkt :smirk:

Men söt var han, en RIKTIG Mulle som kom galloperandes o hälsade altid när man red förbi... Han såg ut som en fet ponny... inte direkt en travare :o :rofl:

Så jag hade gärna haft honom som ridhäst... Men travet blir det inget av tyvärr...

Men jag vill minnas att även Queen L var en knepig madam....om nån annan än Stig H hade haft henne kanske hon också hade blivit en "bromskloss"...Hon skulle ju ALLTID ha som HON ville, tålde aldrig drivning för då stannade hon....Hon fick ju fullt förtroende av Stig och han litade på att hon alltid gjorde sitt bästa.

Jag vet att jag tänkte det många ggr, att om hon vart hos nån som inte förstod henne, hade hon säkert varit en medelmåtta hon också...

Är ju inte bara hon,hela moderslinjen är full av knepiga hästar :crazy: .
Isz,hade jag fått välja mellan Prince L. och Lobo hade valet blivit Lobo :love: .
/Lines-som älskade Queen L.

Jag har jobbat åt den som äntligen lyckades köra in henne... Å det va sissta chansen det.
Det va en mkt knepig, och ful liten häst.

Men jag vill minnas att även Queen L var en knepig madam....om nån annan än Stig H hade haft henne kanske hon också hade blivit en "bromskloss"...Hon skulle ju ALLTID ha som HON ville, tålde aldrig drivning för då stannade hon....Hon fick ju fullt förtroende av Stig och han litade på att hon alltid gjorde sitt bästa.

Jag vet att jag tänkte det många ggr, att om hon vart hos nån som inte förstod henne, hade hon säkert varit en medelmåtta hon också...

kanske skulle ta o skicka min "mara" till stig h :angel:

Kan ligga något i det! Jag var inte med på hennes tid tyvärr... Var en vanlig ridtjej då :D

Då kan det ju bli lite knepigt i avkommorna...

Liknande trådar

S
Islandshäst Jeg holder på å bli sprø av å lese om saler og bomvidder og vinkler og setestørrelser og ullstopping og syntetstopping og puter (bossor)...
2
Svar
34
· Visningar
7 828
Senast: Balderum
·
S
Hästvård Da forrytteren min skulle renske hoven på hans høyre bakben i går, ble han SINT! Ørene flatt bakover og glefs glefs! :mad: Han har i...
Svar
1
· Visningar
1 044
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka