V
valentino-95
Jag va till kvinnokliniken för att min mens inte ville komma och jag hadde sånna menssmärtor.
Så jag fick primolut bara för att jag hadde tydligen på höger sida en jätte tjock slemmvägg och jag skulle äta det i 10 dagar a 2 tabletter per dag.
Sen sa läkaren att jag skulle få tillbaka mensen när jag ätit dom i ca 2-3 dagar nu har jag ätit dom i 5½ dag och mensen har fortfarande inte kommit och det visar inget tillstymmelse till att komma.
Men sen va det en bekant som sa att läkaren måste ha sagt fel till mig ?????
Hon sa att mensen kommer 2-3 dagar EFTER att man har slutat med dom.
Hmmmm så hjälp hur har det varit för er ???
Jag va inte gravid med sticka, så läkaren tog blodprov men ej fått svar på det, men jag är troligen inte till 99% gravid för då borde det ju ha synts vid ul eller hur ?
Tacksam för lite svar här
Massa kramar.
Så jag fick primolut bara för att jag hadde tydligen på höger sida en jätte tjock slemmvägg och jag skulle äta det i 10 dagar a 2 tabletter per dag.
Sen sa läkaren att jag skulle få tillbaka mensen när jag ätit dom i ca 2-3 dagar nu har jag ätit dom i 5½ dag och mensen har fortfarande inte kommit och det visar inget tillstymmelse till att komma.
Men sen va det en bekant som sa att läkaren måste ha sagt fel till mig ?????
Hon sa att mensen kommer 2-3 dagar EFTER att man har slutat med dom.
Hmmmm så hjälp hur har det varit för er ???
Jag va inte gravid med sticka, så läkaren tog blodprov men ej fått svar på det, men jag är troligen inte till 99% gravid för då borde det ju ha synts vid ul eller hur ?
Tacksam för lite svar här
Massa kramar.