Sv: Prestige.

Tack =)

Tyvärr så var inte den jag letar efter med ännu, men men får se den nya på fredag =) Den alldeles nya Prestige Modena, billig är den också.. Blir antagligen en sådan eller en Leonardo D, annars ser Prestige Dotch Optimax härlig ut =)

Har du hittat någon till din?

Nae, jag är lite inne på en Devoucoux nu, startade precis en tråd om det. Men jag vet inte, tycker det är svårt. Ska man köpa EN sadel, EN gång så vill man ju gärna hitta rätt. ;)

Tycker Prestige Lucky dressage ser grymt skön ut men jag har en tveksam inställning till prestige av någon anledning som jag inte vet. :rofl:

Om du laddar ner "Hop 3" eller vad det står, det är en broschyr i pdf, så står det om Modena där. :)

Men jag rekommmenderar en Leonardo D. ;)

Doge är lite annorlunda, extremt djup för att vara en Prestige.

ingen bild på modena? det är det jag letar efter.. Modenan ska ha bättre bom till min känsliga rygg....

hittade bild, såg inte så skön ut :angel: men men ska prova på fredag så får vi se =)

Rumpnissen: Jo jag ska köpa min andra sadel nu *suck* dyrt, men har två hästar som inet alls ser lika dana ut..

Till centaur:
jag har sett en av dina bilder på vad jag tror är en av dina sadlar, är den inte brun, med en bild på leonardo davincis målning The Draconian man (med reservtion för stavning) ingraverat i lädret? eller har jag helt fel för mig?
om det är din sadel, är det en prestige?

Japp det är min! :love:
Det är en Prestige Leonardo D Pop

Bild009.jpg

Tja, mupp! Ringde innan, men ingen svarade! elle rjo daniel, afst du var inte hemma!

men va f-n... i morgon då? nu är klockan så mkt att du säkert sover, undrar var jag var när du ringde, kanske på ryggen på min kära springare??? du var i alla fall ute med din när jag ringde dig :P...
men vi får höras i morgon istället ditt lilla muppskrälle, för då får jag väl reda på om du köpt kamelen eller inte. haha.. men see u!!

Hittade bilden nu, såg inte så rolig ut nej... Såg ut att kunna vara djupare än Doge tom.
Hur mkt skulle den kosta isåfall? PM:a om du inte vill säga det här :bump: .

Tycker Prestige Lucky dressage ser grymt skön ut men jag har en tveksam inställning till prestige av någon anledning som jag inte vet. :rofl:

Den är tyvärr inte så mjuk i sätet, så jag skulle inte kunna rekommendera den till Lancet, men i övrigt tycker jag mkt om min :love: . Inte kostade den skjortan iheller :D som en Leonardo eller Amerigo :angel:

Nyinköpt, 16" med korta kåpor
sensommar038.jpg

Riden med i ett halvår, underbara o flyttbara knästöd :D
januari134.jpg

Den ÄR härlig! :D

PoP står för Per&Pether (Sandgaard och Markne) eftersom dom varit med på att ta fram den. PoP har mindre och smalare säte än vanliga Leonardo.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Jennifer Svensson vann fyraårsfinalen i dressyr på Santorio, en hingst e. Vivaldon – Prestige på 87.000 procent. På andra plats kom...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Utrustning Försöker tyda en sadel märkning… prestige versaille. kåpa är 3A, vad betyder det? Någon som har koll?
Svar
1
· Visningar
234
Senast: Lemeie
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka