Prestige Venus, Top Dressage eller Leonardo?

Centaur

Trådstartare
Ännu en jämföringstråd... :) Ni som ridit i olika dressyrsadlar från Prestige, tycker ni det skiljer mkt mellan dom olika modellerna? Har en TD nu och trivs väldigt bra med den, men om man nu skulle byta upp sig ( och till en brun :p ), vilken skulle ni rekommendera?

Sv: Prestige Venus, Top Dressage eller Leonardo?

Jag tycker Galileo är sjukt snygg.... Och Leonardo är också jättesnygg, och det är väl dessa två som ser ut att vara bekvämast. Dock är de inte i min prisklass så jag har inte provat dom... Har bara sett de på mässorna och båda är väldigt mjuka i sätet.

Sv: Prestige Venus, Top Dressage eller Leonardo?

Galileo är vad jag vet samma som Leonardo, men framtagen för den amerikanska marknaden?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 821
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
422
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
495
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka