Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Båda är begagnade. Är det alltså bara modellbeteckningen som ändrats?Jag har en D1K och är supernöjd. Jag skulle säga att priset var skillnaden. Finns begagnade, kolla där först, för nya kostar de ju hutlöst.
Ett tips om man vill spara lite pengar; köp en X-D1 Iceland. Den har ett lite öppnare säte och bakvalvet ser lite annorlunda ut, i övrigt är den precis lika som X-D1. Samma teknologi och samma kvalite, prisskillnaden beror på att Prestige inte tror att islandsmänniskor kan tänka sig att lägga så mycket pengar på sadel, så de ger 20% rabatt på just den modellen. Det är massvis med dressyrmänniskor som köper islandsmodellen pga detta.
Jag menade att Iceland-varianterna är ca 20 procent billigare än de vanliga dressyr-D1ornavart köper man dom till 20%?
Tack för svar!Den som heter zero har tunnare, mjukare läder vid låren och även bommen är lite utskuren där, så man kommer mer intill med låren. Jag tycker det känns ganska stor skillnad, den gamla modellen (utan zero) blir alldeles för bred för mina höfter.
Bäst är ju den nyaste modellen, som heter X-D1, där är sätet helt omgjort för att passa kvinnliga bäcken; smal midja, stöd för svansbenet och utskuret för sittbenen. Den är helt underbar!