Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De jobbar hårt på det där inbördeskriget
De jobbar snarare hårt för att säkra Trumps ekonomi post POTUS.De jobbar hårt på det där inbördeskriget
Jag undrar vad hans twittrande kommer innehålla när han inte längre behöver ta hänsyn till att han är president... Hur mycket kommer det underminera funktionellt styre och saklig debatt då?
Låter som en smart plan.CNN förtydligar:
How Trump's fundraising could benefit his post-White House political life
https://edition.cnn.com/2020/11/23/politics/trump-fundraising-money-save-america/index.html
Du kan väl ändå inte missa den stora runda blaffan på ehm... bänken.Det här är en stillbild från samma event. (man zoomar ut ibland i videon)
Jag ser inte en president. Jag ser en vuxen man som sitter i en lågstadieskolbänk.
Visa bifogad fil 60741
Det här är Donald Trump som den 27:e höll ett thanksgiving-tal.
Har ingen aning om vad ha sade."Tippy-topp"...??! Orkade inte lyssna på allt, sa han något annat underhållande?
Det här är Donald Trump som den 27:e höll ett thanksgiving-tal.
Du får gärna utveckla din mörkräddhet, och t.ex berätta varför Trumps kabinett aldrig skrämde dig.Mörkrädd när jag ser vilka personer Biden väljer till sin admin. Men väntat, iofs.
Mer krig, incoming. Mer internetcensur, incoming.
Du får gärna utveckla din mörkräddhet, och t.ex berätta varför Trumps kabinett aldrig skrämde dig.
Och internetcensuren är också spännande. Det kanske blir lite som den dagen då Internet dog, 2018.06.20, enligt framför allt högerkrafter.