Fast ... jag som ar registrerad demokrat maste dock papeka att CNN ligger valdigt langt till vanster har i var varld. (Jag tittar ofta pa CNN och bor i en Demokratisk stat ... men det forhindrar inte att jag har tillrackligt med kunskap for att veta (och oppet medge) att CNN ligger valdigt langt till vanster for vart land, och Chris Cumo ibland aven lagre ut pa kanten.
Personligen gillar jag Biden (can't we all just get along?) som ar en kand negotiator, det ar hans styrka. Precis det vi behover just nu. Och nej, jag registrerade mig som demokrat for att Trump verkligen "rubbed me the wrong way" och jag inser att han sager, och har sagt, saker som ar helt varldsframmande ... men vi har en grundlag, var constitution, (som manga i Sverige tycker ar fel? inte gillar? whatever? men jag forstar det inte, Det ar en grundlag, med moderna andringar och tillagg, precis som i de flesta Europeiska stater. period)
Om man vill se hur de olika news media ligger i forhallande till USA ... dock inte Europe ... sa har jag en
link
Visa bifogad fil 62181