Med tanke på att det blir så här, lite oavsett hur du blir bemött, kommer jag här med en grupp citat ur den här tråden (inklusive hänvisning), allt i en anda av 25:e december, självreflektionens dag;
Inlägg #23, svar till användare A
"Du är alltid så artig du. Men blir nyfiken på vad du inte håller med om, om du vill prata istället på ett vuxet sätt?"
Inlägg #46, svar till användare A
Jaha, det var att du minsann inte ville grupperas tillsammans med mig som svensk i det här avseendet
Inlägg #72, svar till användare A
Ska jag också hitta på nått du int sagt och sen säga "nä, så är det inte alls" ? Nej, så gör jag inte..
Inlägg #85, svar till användare A
Vad menar du att jag påstått om valbudskap? Citera så blir det lättare att förstå dig.
Jag ger mina åsikter, jag får anta att du ger dina. Ändå envisas du med att skapa halmgubbar och påstå vad jag "tycker saker och ting är". Varför, är min fråga? Varför inte bara agera utifrån att jag tycker som jag gör, du som du gör, och diskutera ärligt utifrån det?
Jag har frågat dig om en vuxen debatt, väntar på svaret.
Inlägg #171, svar till användare B
Din första mening höll inte ens en hel mening...
Inlägg #194, svar till användare C
Jag svarade på en kommentar som sa "läs på". Varför tar du det som att jag insinuerar att du är dåligt påläst?
Inlägg #197, svar till användare C
Fast jag brukar bli avsiktligt misstolkad relativt ofta, just för att jag ofta inte håller med om vissas analys. Du får förstås tolka det som du vill, men trist att du tar det så.
Inlägg #215, svar till användare A
Oj, det märks att du läser enbart vissa medier, tyvärr.
Hur mycket har du faktiskt läst om henne, istället för åsiktsartiklar från huffpost?
Inlägg #218, svar till användare A
Du tjejgissar
Inlägg #267, allmänt inlägg
Spännande att se hur så många jublar över att trumpen är sjuk nu, haha. Såna här saker är alltid bra för att avslöja personers riktiga personlighet.
Inlägg #319, svar till användare D
Vilken total bullshit. Nog för att konspirationsteorier ofta är ganska underhållande, men detta är bara fjanterier.
Inlägg #341, svar till användare E
Finns inga bevis för att Iran sitter och mailar om PB, haha.
Undrar hur många här som faktiskt vet vad PB är. Blir lite roligt att se såna här "diskussioner" när man vet det, i detalj och har följt dem, i detalj, i flera år.
Inlägg #346, svar till användare E
Vet att du är putt.
Inlägg #362, svar till användare C
Lite fult av dig att bara proklamera att jag inte kan använda min kunskap.
[...]
Du tolkar in allt detta om att knäppa på näsan. Förstår faktiskt inte vad som är så konstigt med nått av det jag sa?
Inlägg #364, svar till användare C
Hur många av mina enkla frågor om gruppen kan du svara på utan att kämpa med google? Det är ju en början isf om vi ska prata om det.
Det är dock en ytterligare indikation för mig att du nu påpekar "standby"-grejen, dvs som berättar för mig att du inte är påläst om PB.
Inlägg #368, svar till användare E
Du behöver inte jobba så hårt på att bevisa din okunskap om ämnet, jag visste redan att du inte visste.
Inlägg #371, svar till användare F
Såhär pratar man om man inte har kunskap om en gruppering. Repeterade floskler från "journalister" som inte de heller orkat läsa på en kvart om ett ämne. Men jag har redan förstått varför.
Inlägg #374, svar till användare F
Du missade visst quote, men för att prata som dig då: LOLOL.
Förstår nu att du inte har intresse för att skaffa dig kunskap om det du uttalar dig om. Synd tycker jag.
Inlägg #376, svar till användare C
Allt du säger om PB skriker att du är opåläst. Du har ju ingen aning om vad gruppen är, vilka de är, varför de skapades, hur de skapades, vem som skapade gruppen med vilka, vad de har gjort, vad de inte har gjort, vad de har sagt, vad de inte har sagt.
Så hur diskuterar man då en sån grupp med dig när du inte vet detta? Nåja, whatever, jag ger upp om detta nu
Inlägg #469, svar till användare E
Um, jag pratar om Biden, inte Trump. Trump tillsatte en rad krigsidioter han också. Är du inte kapabel att se hur dålig Biden är, bara för att du ogillar Trump så mycket?
Av allt jag skrev och gav exempel på så tycker du bara det fetade var dåligt? Skojar du?
Inlägg #440, svar till användare E
Varför påstår du att jag inte har en aning? Jag vet mycket väl vad som hänt, jag frågade vad personen jag svarade på syftade på. Duvet, man bemöter folk mycket bättre om man först lyssnar på exakt vad de säger. Det vore bra om du också gjorde detta.
Så.. Allt jag skrev om biden blev för dig "men whatabout Drumpf?" ? På riktigt? Är du så partisk att du inte vill se vad jag skriver om Biden, eller?
Inlägg #474, svar till användare E
Varför är du så hetsk? Jag pratar om Biden, vilket du verkar förstå. Så vad är problemet?
Ja, tråden handlar om presidentvalet, som Biden vann, så det är väl väldigt logiskt att prata om Biden?
Vad håller du på med egentligen?
Inlägg #483, svar till användare E
Men se där, där kommer lite personangrepp istället för riktiga argument
Som väntat!
Få se nu om moderator skickar varningar till dig också för detta, som de gjorde till mig när jag gjorde ens en antydan till dylika saker.
Inlägg #489, svar till användare E
I vilken värld lever du där man kan bete sig som du gör och sen förvänta sig svar på sina frågor? Vet inte om det är så du tror alla fungerar även utanför din lilla cirkel, men jag får tyvärr berätta för dig att jag fungerar inte så (ej heller gör nån person jag umgås med).
Inlägg #500, svar till användare G
Vet inte varför du ställer den här frågan, jag kan gärna specificera mina frågor om jag blir ombedd att göra det. Eller vad jag tycker och tänker.
Men jag kanske har missat nån fråga från dig. Vad har jag sagt eller frågat som du vill ha mer specificerat?
Inlägg #502, svar till användare G
Så du hoppar liksom in i tråden för att attackera mig för att jag
"är den enda som uttrycker mig vagt" och säga åt mig att
"Varför är det bara alla andra som ska svara på frågor och inte du? Är det verkligen så svårt för dig att förklara hur du själv tycker och tänker?"
[...]
Återigen, vad är det du vill veta från mig, vad vill du att jag ska specificera? Eller kände du bara såhär lite på julafton för att glida in och spy galla mot mig helt utan anledning?
Inlägg #504, svar till användare G
Varför frågar du inte mig istället för att attackera mig ? Ibland förstår jag bara inte hur du tänker. Är din tankegång verkligen
"okej, nu hoppar jag in i tråden här. Sen säger jag åt den där jäkeln att han minsann inte gör si och så. Nu ska han få sig en känga!! ...sen efter jag gjort det så frågar jag honom lite grejer och så förväntar jag mig bra svar!!".
För det var vad du precis gjorde.
Inlägg #507, svar till användare G
Återigen? När gjorde jag det tidigare?
Jag sa ganska tydligt att det sista inte var ett exakt citat, så varför låtsas du att det var ett citat? Det är hur du tolkas när du beter dig som du gör mot mig. Vilket jag skrev, tydligt. Men du låtsas som att jag felciterar. Varför vet jag inte.
Inlägg #510, svar till användare G
Hoppar du in i en tråd bara för att spy galla mot mig om hur jag inte svarar hit eller dit och sen inte kan ge exempel, då får du svar på tal för det.
Inlägg #512, svar till användare G
Jag förstår ovanstående inlägg från dig som att du hemskt gärna vill passa in mig i en box så du får användning för dina förutfattade meningar. Vi får se hur det blir nu med det.