peace

Trådstartare
Har ni ngr bra tips om vad man kan ge i present till instruktören efter avslutad kurs? Vi är 9 st och tänkte lägga vars ca: 20-30:-
så det blir ju inget märkvärdigt men hade ju varit kul att komma på ngt "hundigt"!

Sv: Present!

Fina halsband/koppel!

Ett presentkort på ett roligt ställe där hundar får vara med.

En STOOOOR kartong hundtuggis/blandade leksaker/godsaker.

Böcker.

/Syrsa

vi i våran valpkurs lämnade 30kr var, vi hade 3instruktörer, och den som hade ansvaret köpte mega stora blommor, huvudinsutruktören fick en stor ampel och dem andra nån ovanlig stooor blomma var. Dem blev jättenöjda, själva fick vi diplom och massa snickersgodisbitar om vi svarade rätt på frågor som vi stött på under kursen:D Och valparna fick varsin godispåse med tuggben.

Tycker också det vore roligast med ett presentkort på en hundaffär eller liknande.Hundsaker är ju ganska dyrt men ändå så roligt att köpa,så det passar väl jättebra:idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 207
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hunden äter nu detta foder ett tag för totalt paj mage. Jag har med kulor ut på promenaden som belöning vid behov. Men tänker när vi...
Svar
9
· Visningar
436
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka