Present till syrran

fejko

Trådstartare
Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här!
Jag är naturvetare/tekniker och hon är humanist/kulturvetare. Jag är sportig, hon går på sin höjd en promenad. Hon läser skönlitteratur, jag läser facklitteratur. Hon sjunger i kör, jag går på rockkonsert. Sist jag frågade här fick jag tips om att köpa en bok av Kjell Westö, Tritonus, som hon tyckte var väldigt bra. Någon som har ett annat tips?
 
Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här!
Jag är naturvetare/tekniker och hon är humanist/kulturvetare. Jag är sportig, hon går på sin höjd en promenad. Hon läser skönlitteratur, jag läser facklitteratur. Hon sjunger i kör, jag går på rockkonsert. Sist jag frågade här fick jag tips om att köpa en bok av Kjell Westö, Tritonus, som hon tyckte var väldigt bra. Någon som har ett annat tips?
Jag och min syster är också väldigt olika på lite liknande vis.
Med min syster så har nog någon form av kroppsvård varit det som funkat bäst.
Presentkort på produkter eller någon behandling.
Men din syster kanske inte är som min och gillar sådant.

Du kan säkert få bättre tips av andra mer påhittiga än jag 😅.
 
Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här!
Jag är naturvetare/tekniker och hon är humanist/kulturvetare. Jag är sportig, hon går på sin höjd en promenad. Hon läser skönlitteratur, jag läser facklitteratur. Hon sjunger i kör, jag går på rockkonsert. Sist jag frågade här fick jag tips om att köpa en bok av Kjell Westö, Tritonus, som hon tyckte var väldigt bra. Någon som har ett annat tips?
Är hon hyfsat ofta i närheten av någon akademibokhandel så tipsar jag om låna och läs, kostar 450 kr och man lånar en bok åt gången hela året och får behålla en bok när året är slut. Nya titlar som fylls på under året.
 
Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här!