Present till 3-åring

D

Dixie Chick

Kanske en totalt onödig tråd som tas bort, men jag har totalt idétorka angående vad jag ska ge en 3-årig tjej i födelsedagspresent... Är i desperat behov av tips! :crazy::bump:
 
Sv: Present till 3-åring

Böcker, pussel, pyssel, tex fönsterfärg tycker mina ungar är jättekul, även om det kräver en del assistans...
Sen beror det ju lite på hur barnet är, Elin älskar hårsnoddar, hårspännen osv
My little pony och Barbie började oxå smyga sig in där, leklera, såpbublor, vattenfärger. Hm ja det mesta... En del spel oxå, tex "fiskespelet" har varit en klart hit i våran bekantskapskrets, sen Bamse och houngsjakten och några andra spel.

Lite tips ialla fall... ;)
 
Sv: Present till 3-åring

Det var många bra tips! Ska ha dem i åtanke! Tack!
 
Sv: Present till 3-åring

Min prinsessa (är faster till denna underbara tjej) fyllde tre år igår, vi åker dit på fredag.
Hon får en rosa kjol och rosa klänning, för hon älskar kläder och helst tjejiga sådana.
Men hon önskade även en leksaksgräsklippare och det skulle min mamma köpa åt henne.
En snygg solhatt är ju annars inte fel.
 
Sv: Present till 3-åring

Min systerdotter fyller 3 år i morgon och tycker mycket om kläder. Rosa, hon ÄLSKAR rosa! Och jag köper mer än gärna kläder så det vart en rosablommig kjol och ett rosa linne!

Nästan samma som ovan!
 
Sv: Present till 3-åring

Själv tog jag med min 3-åriga systerdotter på teater för ganska många år sen när hon fyllde 3. Naturligtvis barnteater anpassad till hennes ålder, det tyckte hon var jättespännande. Syrran sa att hon pratade om det i flera dagar efteråt, det var nån handling med en björn i huvudrollen och hon pratade om den här björnen länge! En kul kontrast till alla prylar som de brukar få, dessutom fick hon och jag göra något ihop.
 
Sv: Present till 3-åring

min dotter var tokig i att klä ut sig i den ålden så tex en prinsesse-kläninng o ett par prinsesse-skor tror jag skulle gå hem.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 309
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 225
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: nexxa
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 547
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp