Anyo

Trådstartare
Vet inte om jag la denna tråden rätt. Men jag undrar lite gällande premier på tävling. Hur länge ska man acceptera att vänta på att få premierna?. Dessa skulle nämligen "betala" mina sista starter men eftersom jag inte sett röken av dem fick jag sätta in ändå. Någon som vet hur länge det är rimligt att det tag efter en avslutad tävling. ?
 
Vet inte om jag la denna tråden rätt. Men jag undrar lite gällande premier på tävling. Hur länge ska man acceptera att vänta på att få premierna?. Dessa skulle nämligen "betala" mina sista starter men eftersom jag inte sett röken av dem fick jag sätta in ändå. Någon som vet hur länge det är rimligt att det tag efter en avslutad tävling. ?

Ur TRI, moment 140:
"1.3. Arrangören ska betala ut premien senast tre (3) dagar efter avslutad tävling."

Så har det gått mer än tre dagar har arrangören inte följt TR.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: corzette
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Tiffany
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 805
Senast: Freazer
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
930
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp