Premiärvisning av bilder!

Beppo

Trådstartare
hej!

ja då var det premiär för mig att visa körbilder på min fjording! ni minns säkert att jag skrev här för några månader sedan om ett renoveringsobjekt till rockard. Den är fortfarande inte renoverad men fungerar för det lilla vi kör. ingen svängel dock men kör väldigt lite som sagt och en ny rockard är på gång! *hoppas jag* är nog 5:e gången vi är ute och kör när dessa bilder togs! vad tycks?

Walle002.jpg

Walle004.jpg

Walle005.jpg

Sv: Premiärvisning av bilder!

Hej!

Ja inte ser det så tokigt ut! :D
Man kan ju diskutera draglinor o svängel, men några turer i veckan som de är nu gör absolut ingen skada heller!
(Lägg in bilderna i "kort på körhästar" - om du inte redan gjort det! :) )

Mvh Lisa

Tack tack!

det där med draglinor och svängel ska absolut på ...tänker inte fortästta utan. tänker sattsa på att köpa en bättre rockard eftersom min häst och ajg med ör den delen verkligen tycker det är jätteroligt med körning!!! ska lägga ut bilderna i den tråden!

Heej. Ser väldigt bra ut. :) Och din fjording går väldigt fint med huvudet. Du skulle testa med en fyrhjuls vagn. Men en rockard är också ganska trevlig att köra.. :d

ja fyrhjulsvagn har jag faktiskt funderat på... de verkar väldigt stabila och bra.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka