Premiärtur i sele! (Bild också, men inte på selen).

Tassetass

Trådstartare
Under några dagar har kissekatten får vänja sig vid att ha selen på sig och det tog inte många minuter innan förstod att hon INTE skulle dö av den. :p Så igår kopplade jag på kopplet och så fick hon följa med ut när min kompis skulle röka. Vi rörde oss bara i trappen utanför ytterdörren, men det var nästan nog så läskigt. Och att få snö under tassarna, det är så långt under en drottnings nivå. ;)

Hon var så duktig så, blev inte arg på kopplet eller nånting. Det gick inte så bra att gå in, då fick jag bära henne för jag ville inte börja bråka med henne.

Ska ta lite bilder idag, kanske filma lite också, så ska ni få se hur snygg hon är. :love:

Sen.. En bild... :devil:

http://image55.webshots.com/155/8/15/91/2208815910059524039kzLRkc_ph.jpg

Busted liksom. :devil:

Sv: Premiärtur i sele! (Bild också, men inte på selen).

Kanske ska lägga in en på andra änden också :D *trixar lite och återkommer*

Jättesöt! Det ser ut att vara en framåt tjej. Kul att det gick bra på första promenaden! Hoppas på att få se promenadbilder i framtiden också. ;)

/Erica

haha, så det är inte bara 'min' katt som dricker ur toaletten så fort han får en chans :angel:

Mina katter håller sig ifrån toaletten som tur är... Första gången min hona följde med på utflykt hem till min pojkvän så sa jag noga åt honom att komma ihåg att fälla ner locket på toaletten. Självklart glömmer han det och lilla godtrogna Dimma följer efter mig in på toaletten och hoppar upp för att se vad jag håller på med... Plums! :eek: Hon fick sig en dusch och sen tittade hon förnärmat på oss i nån timme. Och pojkvännen skrattar fortfarande åt min "korkade" katt, fnys! :mad:

/Erica

Promenadbilder kommer kanske på måndag, får väl se om vädret är på vår sida i helgen :)

Hon är en riktigt framåt tjej, en äkta teaterapa! Igår när jag kom hem från jobbet hängde hon nästan upp och ner från hatthyllan... :D

Vackert! :rofl:
Såklart kissen har framåtanda och livslust, har man överlevt kattpesten så.. :cool:

Dock blev hennes framåtanda något dämpad igår, då jag efter att ha blivit lite less på hennes "Matte, jag vet att du lämnar mig för att du HATAR mig!!"-dödsskrik varje gång jag gick till tvättstugan helt sonika tog med henne dit. :devil: Efter att ha fått snö under tassarna OCH fräst åt en torktumlade oavbrutet i fem minuter brydde hon sig inte nästa gång jag gick till tvättstugan. :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka