Premiär i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon kommer jag att springa mitt livs första lopp. Om någon för några år sedan sagt till mig att jag skulle springa ett lopp så hade jag garanterat svarat aldrig i livet. :D

Det blir 5 km och jag är inte färdigtränad för att kunna springa hela vägen så jag kommer att få lägga in promenadpauser. Jag siktar i alla fall på en tid under 40 minuter.

Lite spännande är det ju och jag bombar min syrra med frågor. Hon är ju van löpare och dessutom boxledare. Ska bli kul det här. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Soapbubble
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 182
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar