Premiär i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon kommer jag att springa mitt livs första lopp. Om någon för några år sedan sagt till mig att jag skulle springa ett lopp så hade jag garanterat svarat aldrig i livet. :D

Det blir 5 km och jag är inte färdigtränad för att kunna springa hela vägen så jag kommer att få lägga in promenadpauser. Jag siktar i alla fall på en tid under 40 minuter.

Lite spännande är det ju och jag bombar min syrra med frågor. Hon är ju van löpare och dessutom boxledare. Ska bli kul det här. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: grodan21
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31