Preg. graviditetstest?

Sv: Preg. graviditetstest?

( inte för att jag nu tror jag koltinnas BM skulle dömma henne )

Jag har haft lite problem med min BM tidigare. Hon är väldigt speciell om man säger så, och känner därför att jag inte vill ha med henne att göra mer än nödvändigt. Jag såg verkligen fram emot att efterkontrollen skulle vara vårt sista möte!

Som pmm skriver, BYT Barnmorska.

Barnmorskan man har ska man känna sig bekväm med, dom är ju där för DIN ( & bebis ) skull !

Så man kan alltså säga att jag är gravid? :eek:

Fundera ordentligt. Jag har barn med 15 mån emellan. Jobbigt en period, men också mer bekvämt ju äldre de blev.

Hur du än väljer så är det viktigt att du känner att det du bestämmer dig för är det du vill göra.

...och ja, man kan älska fler barn än ett. :love:

Hur har det gått? testa en gång till och se om strecket blir tydligare?

Jag testade ett VÄLDIGT svagt plus på CB gravtest, knappt att strecket syntes, och jag var då inte gravid (en månad innan jag testade positivt). När jag sedan väntade dottern och testade tidigt fick jag också ett svagt plus, men bredare streck på själva plusset, än på det negativa.

Jobbigt om du är gravid och inte vill vara det. Här är det tvärtom - jag vill bli gravid igen men får aldrig någon jäkla ägglossning!

//Julia

Jag har fått en tid för undersökning nästa tisdag, och om det visar sig att jag är gravid "på riktigt" så gör jag medicinsk abort samma dag.
Det ska bli skönt att få det gjort. Jag känner att det är 100% rätt, och jag kommer inte att ångra detta beslut.

Vad bra att du fatt tid, aven om det ar en hel vecka kvar! Och skont att du ar sa saker pa din sak.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 168
Senast: Jahopp
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 784
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 070
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar