Prazsky Krysarik??

verrdogan

Trådstartare
Hamnade på en sida med just denna rasen av en slump.
Blev givetvis såld på den. En liten mini mini pinne ju :D

Är det någon på forumet som har en Prazsky Krysarik eller känner till rasen?

Är dom ovanliga i sverige? Tror aldrig jag sett rasen tidigare, om jag inte helt enkelt trott att det varit en ETTa eller en dp.

In med massa info om rasen :laugh:

Sv: Prazsky Krysarik??

Såg att det fanns en tråd om rasen men den var väldigt gammal. Hopps det var ok att skapa en ny och att det kommit in fler som vet något om rasen.

Såg dem på Hund 2008 nu. De var så rysligt smååå att jag knappt trodde mina ögon...! Får chihuahuan att se stor och klumpig ut. :p

Har bara sett på bilder nu.
Men det var en tjej som tagit kort i sitt hundrum. Och på en kylla låg en kudde som vad jag trodde dom lagt en liten prydnadsak på. Men de visade sej ju vara hunden.

Nå så enormt liten :love:

Har en kompis som har en PK, rätt cool hund, pigg och glad, tuff men inte terrierkorkad (som tror att de kan äta upp en rottis typ). Men ganska krävande, ingen handväskhund utan den måste jobba för att inte blir stressad och olycklig.

Har en kompis som har en PK, rätt cool hund, pigg och glad, tuff men inte terrierkorkad (som tror att de kan äta upp en rottis typ). Men ganska krävande, ingen handväskhund utan den måste jobba för att inte blir stressad och olycklig.

Får man fråga vart den lilla krabaten kommer ifrån?
Är det en import eller är den från sverige?

Är dom lite lugnare i psyket än en dp?
För dps är ju lite mer terrierkorkade och tror att dom kan äta en rottis.
Min minsta tror helt klart att han är större än hästarna :D

Oj det vet jag faktiskt inte, är en lite ytligare bekant om man säger så;)

Vet inte om jag vill kalla den lugnare än en dp men helt klart smartare:angel:

Oj det vet jag faktiskt inte, är en lite ytligare bekant om man säger så;)

Vet inte om jag vill kalla den lugnare än en dp men helt klart smartare:angel:

Haha :rofl:
*sneglar lite på mina ufon i soffan*

Ligge rdom på samma pris som en chihuahua?

Titta in på Min pinne under andra hundraser. Det är en med dp som har skaffat en prazsky valp.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 712
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 052
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Med insikten att allt hundägande i någon mån är av egoistiska skäl så tänkte jag dryfta lite nattliga funderingar. Inser att frågorna är... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 419
Hundavel & Ras Hej! Ni har säkert sett hundratals av dom här trådarna, ni har säkert också sett hundra av dom här trådarna som börjar med "Ni har...
Svar
17
· Visningar
1 922
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka