Praktikställe

C

CrazyMia

Är det någon som kan rekommendera någon körställe som tar emotpraktikanter och som ni har varit på? ska nämligen ut på praktik snart och behöver ngn stans att vara. skulle vara kul att ägna sig åt körning då =)

Sv: Praktikställe

kolla med pelle jag vet att sofie var iväg o körde hos några i skog mm sen så känner väl han någon som också är lärare innom körning men har en massa hästar själv... =)

Sv: Praktikställe

satanic skrev:
kolla med pelle jag vet att sofie var iväg o körde hos några i skog mm sen så känner väl han någon som också är lärare innom körning men har en massa hästar själv... =)

Det ska jag göra senare idag. när ja har körning. men ja tänkte om ngn här hade erfarenhet av ngt. skulle vara kul och höra vad andra tycker om något ställe. =)

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något...
Svar
11
· Visningar
666
Senast: Amha
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
607
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2