praktikplats..

B

Binsan

nån som kan rekommendera ett bra ställe att praktisera på inom galopp i tre veckor nu fram till våren???:crazy:

Sv: praktikplats..

hade gärnat vilja vara i närheten av Jägersro...

Det ska gå att söka på alla tränare där, och finns det inte en lista över vilka det är på Jägers egen hemsida?

Binsan skrev:
hade gärnat vilja vara i närheten av Jägersro...

Det finns tränare både på Jägersro och utanför Malmö här är en länk till tränarna som finns på Jägersros hemsida:
http://www.jagersro.m.se/galopp/tranare.html

Det står tyvärr inte tränings ort på denna sida, hemsidan är inte helt nyuppdaterad, några av tränarna har flyttat. Om de tränare som inte har hemsidor kan du söka mer information på:
http://www.galoppsport.se/slicensinfo?kommando=visa

Så gott som alla tränare tar i mot praktikanter om det inte är så att de redan har praktikanter för den period du avser praktisera. Däremot är det inte alla tränare som låter sina praktikanter rida. Störst chans att få göra detta är att vara hoss en tränare på landet. Fundera vad du vill ha ut av din praktikplats, skriv ned det i ett brev och maila eller ring och hör dig för. Börja dock med att kolla upp var de olika tränarna har sitt stall och hur man tar sig dit för att slippa krångel.

Var förberedd innan du tar kontakten, det är alltid en fördel när du söker praktikplats så väl som jobb.

Lycka till!

Liknande trådar

Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
517
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
550
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 711
Senast: Maniac123
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
525
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka