Lär bli så nu när värmen kommer har vi tänkt.kan han inte få göra det då? Vår son var naken på sommaren när han var 2, vägrade pottan men pricka blommorna från trappen var jättekul. Så vi skippade pottan och kissade ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lär bli så nu när värmen kommer har vi tänkt.kan han inte få göra det då? Vår son var naken på sommaren när han var 2, vägrade pottan men pricka blommorna från trappen var jättekul. Så vi skippade pottan och kissade ute.
För de som har barn med stor (kroppslig) integritet vill jag varna för boken om potträning på 3 dagar. Vi gick från att ha ett barn som kunde rutinpottas med toaring lite sporadiskt till att hon vägrade ens gå i närheten av toaletten. Först två år senare, sommaren hon skulle fylla 4, blev hon äntligen blöjfri. Då var hon med på det själv och det gick hur lätt som helst (fast vi mutade med en Paw Patrol-figur för varje bajs i pottan).
I år ska lillebror pottränas. Han blir 3 i augusti. Jag hoppas verkligen att det ska funka. Han brukar tala om när han kissar och det ser jag som ett gott tecken, att han är medveten om att han gör det.
Mitt barn har väldigt hög integritet, men det fungerade bra med den boken. Inga rutinpottningar dock, det gick inte för sig. Hon var 2,5 när vi körde.
Samma här, vi började dock precis innan hon fyllde 2år. Just rutinpottningar går inte för sig dock men det behövs ju inte direkt egentligen