Positiva tråden del 2

Min vän tipsade mig om discovery plus när jag höll på å rota runt över vad jag skulle skaffa för något för att kunna se på tv utan att behöva streama via datorn hela tiden. Rimligt pris å fick några av mina favoritkanaler.

Var över till finland och köpte lite godsaker.

Ligger bättre tidsmässigt på jobbet än vad vi trodde vi skulle göra då vi inte fick upp sakerna som överenskommet.

Har en slacker dag, ska inte göra många knopp och göra väldigt lat och oengagerad middag.

Har en sak kvar som ska ner i källaren, det e kartongen med mina tavlor i som jag inte vet hur jag ska sätta upp ännu. I övrigt är det inge mer som ska ner i källaren vilket e skönt då jag inte orkade tjafsa med flyttfirman som var gnällig som få så mycket av det som skulle ner i källaren kom upp i lägenheten.

IMG_2114.webp

Utsikten från altanen. 🖤

Kanske mer en lustig sak än en positiv sak, men iaf: om man svarar på New Orders officiella twitter när de frågar om favoritlåtar eller tex. favoritspelning så gillar Peter Hooks konto inläggen. :D Den där "skilsmässan" känns rätt sårig - trots alla år.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 617
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 477
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 102
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar