Skogstrollet
Trådstartare
För några veckor sedan gjorde jag det oförlåtliga och otroligt korkade misstaget att ladda ner ett gratisprogram från nätet... Nu är min dator helt kass. Lämnar jag den ifred i 20minuter så är det 15 nya popups över hela skärmen när jag kommer tillbaka. När jag slår på den på morgonen så har jag 10 nya internetlänkar till mkt tvivelaktiga sidor på skrivbordet. Den är skitseg, hänger sig stup i kvarten och funkar alltmänt dåligt.
Jag har haft två datorexperter som kollat igenom utan att hitta nåt skumt. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till... Hörde någonstans om att man genom att ladda ner nåt från nätet även kunde öppna ett "nyckelhål" eller liknande för spam/reklam/sk*t. Nån som känner till detta? HUR får jag bort det ur burken?? *desperat*
Gissa om jag lärt mig en läxa...
Jag har haft två datorexperter som kollat igenom utan att hitta nåt skumt. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till... Hörde någonstans om att man genom att ladda ner nåt från nätet även kunde öppna ett "nyckelhål" eller liknande för spam/reklam/sk*t. Nån som känner till detta? HUR får jag bort det ur burken?? *desperat*
Gissa om jag lärt mig en läxa...