Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har typ regnat sen vi köpte poolen så den är inte uppsatt änHur har det gått med poolen? Blev den bra? Vi ska sätta upp våran nu och har ingen koll på vad som behövs till. Det är nån liknande er tror jag, ovan jord, uppblåsbar, som tar 3,4 kubikmeter vatten. Vad har ni för klor mm till den?
Vi ska på semester över helgen såklartNä, va trist! Men nu då? Uppehåll hos oss ialla fall! Till helgen? Upp med poolen!
Vad har du tänkt använda för reningsmedel, kemikalier, klor eller vad det nu är man har?
Äh, se till att förbered medan det regnar, så den är fylld och klar när värmen kommer!Det har typ regnat sen vi köpte poolen så den är inte uppsatt än
ja, det är en större variant. Det är några år sen vi köpte den, minns inte exakta måtten men kanske 4,5 m i diameter.@ameo Poolen ser jättestor ut! Vad det för mått? Har du "kranvatten" i den? Hur sköter du den och hur lång tid tog det innan vattnet var varmt nog att bada i den?
beror ju lite på utetemperaturen och det är nog ett par år sen vi hade nån termometer till den. men den brukar åtminstone vara några grader över 20. Är det högsommarvärme, säkert upp mot 27-28.Vilken temperatur håller vattnet i poolen, utan uppvärmning?
håva bort så mycket som möjligt innan ni dammsuger. och kolla av ph värdet.Jag har ääääntligen fått upp min lilla pool på sin lilla altan! Vattnet är brunt och det är massa plutteskräp i den, då vattnet är taget från en å i närheten.
@ameo Hur funkar en bottendammsugare? Har du en sån?