Ninnurur
Trådstartare
Vi har äntligen tagit oss över tröskeln från barnpool till något mer badbart även för vuxna. Trädgården är väldigt inredd i sig, men en intexpool på ca 240 cm i diameter bör få plats. Det är på 2400 l och behöver såldes pump för rening. Är det enkelt eller måste man vara smart för att förstå hur det funkar? Min hjärna har verkligen jättesvårt att ta till sig ny info om tekniska saker sen min chock. Avancerad teknik jag kunde innan funkar, men nytt är asjobbigt, och den bruksanvisning jag hittade på rustas hemsida kändes jobbig snälla, säg att jag gör en höna av en fjäder och att vi fixar det här!
Har ni några andra supertips inför poolhänget? Underlägg under poolen är vi med på. Funderar på om man måste ha stege? Den enda som inte tar sig ur utan är barnet och hon ska ändå inte bada ensam så det löser sig. Lock ska vi ha för det är träd och växter överallt. Mer?
Har ni några andra supertips inför poolhänget? Underlägg under poolen är vi med på. Funderar på om man måste ha stege? Den enda som inte tar sig ur utan är barnet och hon ska ändå inte bada ensam så det löser sig. Lock ska vi ha för det är träd och växter överallt. Mer?