Pool pump?

Zizzy

Trådstartare
Har en sådär pool i plast, på kanske 3 m i diameter, 70 cm djup, pumpen när jag fick den läcker och slangar sönder, så tänkte om jag skulle köpa en ny..

Gärna med någon form av reningsverk då solen ligger på hela dagen där och som inte är allt för dyr i drift, tänkte sätta den på timer, så den bara är igång under dagen.. Har massa klor och sand från förra pumpen, men som sagt, tror det fattas delar och den läcker som ett såll, pallar inte laga.. :p

Vad ska man köpa som är billigt och som kan funka?:)

Liknande trådar

Anläggning Jag betalar 84.- ink moms hos lokala foderbutiken när jag köper balar styckvis. RS-torv. Jag måste dock säga att jag tycker att deras...
Svar
17
· Visningar
7 849
Senast: cikoria
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·
Hästhantering Hur trafiktränar man en unghäst ensam ??........ja det är min fråga. Har två hästar på gården, det äldre stoet kan inte ridas...
Svar
17
· Visningar
1 923
  • Låst
Övr. Hund *LÅÅNGT* OHH:mad: :mad: :mad: :mad: vart ska jag börja!? jag e sååå j*vla less på min hund att för tillfället skulle det vara SÅÅÅÅ...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 204
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar