Ponnyutställning

Fiorano

Trådstartare
Hur hittar man ponnyutställningar? Hade velat visa mina connemaror i sommar, men har absolut ingen koll på var jag ens ska leta efter utställningar?

Sv: Ponnyutställning

Jag vet inte om de finns i TDB annars kan man ju söka avelsevenemang där.

Kolla annars efter den lokala ponnyavelsföreningen och se vad de har för evenemang.

Det brukar komma på spaf.info och sen som sagt de lokala föreningarna, man får googla lite :D

det är väl svårare där du bor antar jag... men här är Connemaraföreningen i alla fall http://www.connemaraponny.org/ - enda utställningen som fanns med i kalendern där var riksutställningen i Laholm.

Sommarpremiering går alltid att visa på. Sen är väl frågan om det finns någon sammanhållen ponnyförening i norr som arrangerar utställningar, det vet inte jag. Jag hittade nån länk på www.spaf.info (under länkar/anslutna föreningar) mn ingen planerad utställning.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: Freazer
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
411
Senast: Sassy
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka