Ponnyutställning

Fiorano

Trådstartare
Hur hittar man ponnyutställningar? Hade velat visa mina connemaror i sommar, men har absolut ingen koll på var jag ens ska leta efter utställningar?
 
Sv: Ponnyutställning

Jag vet inte om de finns i TDB annars kan man ju söka avelsevenemang där.

Kolla annars efter den lokala ponnyavelsföreningen och se vad de har för evenemang.
 
Sv: Ponnyutställning

Det brukar komma på spaf.info och sen som sagt de lokala föreningarna, man får googla lite :D
 
Sv: Ponnyutställning

det är väl svårare där du bor antar jag... men här är Connemaraföreningen i alla fall http://www.connemaraponny.org/ - enda utställningen som fanns med i kalendern där var riksutställningen i Laholm.

Sommarpremiering går alltid att visa på. Sen är väl frågan om det finns någon sammanhållen ponnyförening i norr som arrangerar utställningar, det vet inte jag. Jag hittade nån länk på www.spaf.info (under länkar/anslutna föreningar) mn ingen planerad utställning.
 

Liknande trådar

Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Har alltid velat ha en blodhund till spår, sök och ev. bevakning, men är helt avskräckt pga hälsan och all extra hud…Letade runt lite på...
Svar
8
· Visningar
1 535
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
657
Senast: Santoxen
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp