Ponnykuskar se hit!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _camill_a
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ponnykuskar se hit!

AK47Kalashnikov skrev:
Wo! Jisses vilket fint ekipage!!! Vad är det för vagn du har..? Jättesnygg! :bow: :bow: :bow:

:o Menar du mej och Colt? :angel: Tack i så fall! :D
Vi har en Grafströmssulky! :) Underbar! :D

*Gotlandsrusset* skrev:
Haha, känner igen det där. Den jag kör nu ledde in i sista sväng, sen tappade 20m från ledarparet (detta i förra starten). På upploppet bestämde han sig för att " nu ska jag komma ikapp" gnäggade och tog inte 20m och var målfotoslagen. TÄNK om han kunde springa HELA vägen i stället.

Hahahahha! Snacka om samma situation som jag och Colt hade när vi var med i 6 årschampionatet i år!
Han gick som en kratta första 1500 meter, och låg SIST inför sista sväng och då stack han som en raket och kom i mål på en 2a plats! Tänk om han bara hade kommit på att han kunde springa så snabbt bara 100 meter tidigare så hade han vart
6 årschampion!!! :cry: :cry: :cry:

linneaforss skrev:
:o Menar du mej och Colt? :angel: Tack i så fall! :D
Vi har en Grafströmssulky! :) Underbar! :D

varsågod! Jättefina bilder!
Jag har varit inne på att köpa en grafström rätt länge, men är osäker på om den passar mig (är 1,75 lång) :)
Annars får jag väl köpa en annan sorts vagn.. :cry:

Jag har testat att köra i en grafströms och det var helt okej. Är 1,79 lång och den passade rätt bra förutom att mitt arsle var lite för brett så jag fick lite träsmak i baken... ;)

Jenny

Oh! Är det sant! :bow: :bow: :bow:
Shit! Jag ska nog ta och köpa mig en grafströms tror jag!!! :love: :love:

Oh! Är det sant! :bow: :bow: :bow:
Shit! Jag ska nog ta och köpa mig en grafströms tror jag!!! :love: :love:

Det gör du rätt i! Dem är underbara! :love:
dessutom är tillverkaren trevlig att ha och göra med!
Vagnen är rätt liten...Men det är ju inte så svårt att flytta fram fotstöden och göra nya skruvhål och så! :)
Det gjorde jag fast åt andra hållet :angel: Är för kort i stället! :rofl:

Ho ho.. Åh vad glad jag blir! Trodde att det skulle vara stört omöjligt att ha en sån vagn med mina långa ben! :angel:
Har velat ha en grafströms i flera år! :love: :love:
Din vagn ser hur bra ut som helst! För att inte tala om din häst! Jättefin!!! :love:

Ho ho.. Åh vad glad jag blir! Trodde att det skulle vara stört omöjligt att ha en sån vagn med mina långa ben! :angel:
Har velat ha en grafströms i flera år! :love: :love:
Din vagn ser hur bra ut som helst! För att inte tala om din häst! Jättefin!!! :love:

:o Tacktack! :D
Vad har du tänkt dej för färg på vagnen? :D Man får välja en färg på vagnen, sen en två färger på "stripes"

Oj! Ehmm... Jag hade nog tänkt ha en svart vagn! Har en svart champion med gul stripe på, så nu får det väl bli en vagn med vita stripes på! :)
Vad har din för färg/färger??
(Ska nog skaffa en svart dress nästa år också. Har en vit nu... :eek: Eller den var vit när den var ny...!) :angel:

Hej alla ponnykuskar. Är det någon som söker ny häst? jag säljer ett shettissto f 96, med rek 2.40.6, hon tävlade 99-02 och är en underbar tjej som alltid gör sitt bästa. social, välhanterad och väluppfostrad. säljer henne till dig som kanske kan putsa hennes rekord ytterligare, eller helt enkelt vill ha en urtrevlig kompis att tävla med! Ej end till sällskap. ej till avel. hör av dig vid intresse. äv till min mail gullsmyrakvarn@spray.se

Oj! Ehmm... Jag hade nog tänkt ha en svart vagn! Har en svart champion med gul stripe på, så nu får det väl bli en vagn med vita stripes på! :)
Vad har din för färg/färger??
(Ska nog skaffa en svart dress nästa år också. Har en vit nu... :eek: Eller den var vit när den var ny...!) :angel:

Okej! :) Min är svart med vit och blå stripes!
Det var han själv som föreslog :rofl: då jag bara ville ha svart vit först!
så tyckte han att de va snyggare med 3 färger!
Och jag fick namn på vagnen gratis också! :D riktigt generös karl det dära! :smirk:

Okej! :) Min är svart med vit och blå stripes!
Det var han själv som föreslog :rofl: då jag bara ville ha svart vit först!
så tyckte han att de va snyggare med 3 färger!
Och jag fick namn på vagnen gratis också! :D riktigt generös karl det dära! :smirk:

Niice!!!
Vad schysst med namnet på! :bump:
Har du en med quick hitch? Ligger den bra i selen och så?
Min har en tendens till att spåra lite, trots att den ligger bra i selen... :crazy:

Niice!!!
Vad schysst med namnet på! :bump:
Har du en med quick hitch? Ligger den bra i selen och så?
Min har en tendens till att spåra lite, trots att den ligger bra i selen... :crazy:

Jag, jag har QH Den ligger jätte bra eftersom vagnen är så extremt lätt!

Jag googlade på min ponnys stam och min tjej är halvsyrra till din Colt :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka