Ponnyhingst visning i Tingsryd

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rodde
  • Startdatum Startdatum
R

Rodde

Den 24/4 är det Ponny Hingstvisning i Tingsryd, vilka ska dit, jag tror att man fortfarande kan efteranmäla sig.
Har hört att det blir New Forest, Welsh, Shetland, Ridponnyer mm. jag tror att det kommer någon av de nygodkända hingstarna bland ridponnyerna från skåne som ska visas. :bump:

Ska ni dit?

Sv: Ponnyhingst visning i Tingsryd

Jag och min lille hingst ska dit i alla fall... :)

Ska det inte lite fler från Bukefalos till Tingsryd? Vi ska dit med två hingstar!

Nix jag ska åka till grannkommunen och göra mitt andra försök i LA istället :banana:
Gjorde en start i höstas och fick smickrande 57 % för att häst - :devil: inte behagade bjuda på framåt. 2 dagar senare stod han med 40 graders feber och A2. :o Så jag förlåter honom för den gången och gör ett nytt försök nu. Jag får showa någon annan gång.
Vilka pållar ska med? Pauli och nån mer eller?

Jag åker med Pauli och Dancer bägge nygodkända i för i år......

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 420
Senast: moonstruck
·
Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux...
2
Svar
27
· Visningar
5 414
Senast: MattiZ
·
G
Avel Jag står här med en ponny med jätte bra gång och fin färg..fux med vita tecken... När jag åker på tävling då skäms jag för att jag...
Svar
17
· Visningar
2 347
Senast: Linnda
·
Avel Halvblodens bruksprov är avklarat, nu är det ponnyer ochg övriga raser som står på tur! Datum och platser finns här nedan, vilka ska...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 063
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv