Ponnyfest I Hofors?

Anro

Trådstartare
Såg just att kat II championatet är omskrivet på ridsport.se,;) kul att ponnyerna samlas iaf även om startfälten antagligen kommer bli duktigt förminskade mot ifjol.:angel:

Sv: Ponnyfest I Hofors?

De e kul att de blir mycke ponnyer.
Men Klass 1 klassen kommer väll att få en hel del starter nu när dom ändrat att man endast ska genomföra en Mvs A och inte ha noll fel i terrängen som de va förra året. För alla som var kvalade till Sm förra året är ju kvalade iår också sen är det ju ett helt gäng till som redan är kvalade.

Ja, en riktig fest hoppas vi bjuda på :bump::banana::bump:

I helgen blir det genrep, med Mountain Horse kval, i skuggan av SM på Strömsholm har vi faktiskt fått alldeles lagom med starter :laugh:

Det svåraste är ju funktionärsbiten... de vill ju också till Strömsholm

De e kul att de blir mycke ponnyer.
Men Klass 1 klassen kommer väll att få en hel del starter nu när dom ändrat att man endast ska genomföra en Mvs A och inte ha noll fel i terrängen som de va förra året. För alla som var kvalade till Sm förra året är ju kvalade iår också sen är det ju ett helt gäng till som redan är kvalade.

Rätt många stora kat I ponnyer har bytt eller försöker byta ryttare - nog inte helt lätt att få små kat I att komma i samma omfång som i fjol, sååå många har inte kvalat än. :grin:

Kan inte hitta något ! Är väl blind eller nåt. :D Kan någon lägga ut länken dit ?

Om du går in på www.ridsport.se och klickar på fälttävlan så hittar du både Mountain Horse fälttävlan stilcup och SM-kval mm

Genrepet i helgen kommer att bli en svettig :cool: historia, skall ut och bygga färdigt nåt hinder till i :idea: puh... mycke Pepsi går det :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Coras star
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 158
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka