Ponnyexpressen

Sv: Ponnyexpressen

Vad fina ni var!

Synd på svängen, jag vet hur nedrigt det är när sånt händer. (Min donna drog mot utgången en gång under en omkörning i precision, medan jag styrde åt andra hållet, vilket gjorde att det tog tvärstopp i staketet. Men vi "kom loss" och vann faktiskt klassen i alla fall. :D )

Det jag tycker är så häftigt med Globen-publiken är att de verkligen följer instruktioner och respekterar att det ska vara tyst i hindren och jubel utanför. Musiken hjälpte ju till att visa när det skulle vara tyst, förstås, men i alla fall.

Liknande trådar

Hästvård Nu måste jag dryfta lite med någon annan. Blir liksom inte riktigt klok på vad som är fel på vår ponny. För något är det, det känner jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 715
Senast: prallan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sweden International Horse Show är vinterns stora häst- och publikfest. Fredagskvällens fest blev i stället till en tragedi, när en av...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: Gunnar
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 235
Senast: ameo
·
Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 574
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka