Ponnydressyr SM 2007 - Küren borttagen!

Sv: Ponnydressyr SM 2007 - Küren borttagen!

iaf inte när jag tävlade på ntionell nivå 2000,inte det jag sett på ponnytävlingar därefter heller. sett oerhört duktiga ryttare på medelmåtliga ponnyer som ändå kommit i de procenten kräver en duktigt ryttare och de har jag iaf sett på tävlingar sen -98
sen har jag oxå sett superponnyer som inte varit i närheten av de procenten trots tidigare EM starter..

Då var det ju värre på min tid isf eftersom då var du tvungen att ha två placeringar i fei...och det fick du ju ändå inte utan att rida på 64% direkt.

Liknande trådar

Dressyr Hej! Jag ska kvala ungponny SM inom dressyr med min blivande 4 åring! (Kat, C). Är det endast enorm "Allmänt intryck unga ponnier 2016"...
Svar
5
· Visningar
2 440
Senast: Thathorse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I höst står Täby Ryttarsällskap som arrangör för lag-SM i ponnydressyr. Sveriges elit inom ponnydressyr gör upp om SM-titeln, och kvalar...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·
Dressyr Årets ponny och junior-SM i dressyr går i mitten av augusti. Det är överfullt i alla klasser utom kat C. I kat D är det 62 anmälda (40...
Svar
11
· Visningar
2 297
Senast: Fjellheim
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet har gått ut med ett förtydligande, när det gäller reglerna för SM-kval i hoppning för unga ryttare och...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka