Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var där men såg nästan enbart på dressyren.
Där vann Pollen (connemara) före Fax (russ) i 5 åringar kat B+C. I D vann Ängsgårdens Izzy (NF) före Zambesi (welsh/halvblod). 6-åringarna alla kat sammanslagna vanns av Bambino (welsh/halvblod) med bla 3st 9r, domarna var lyriska, före Esse Golden Boy (NF).
I kvaliten vann Sergeant Pepper gångarterna, en B-ponny tror jag e Vermont före en som jag inte kommer ihåg namnet på e Lotus u russ i alla fall. Allround vann Phoebe (NF) före Walfwestas Bon Jovi (NF).
Med reservation för att jag sitter på jobbet och bara har detta i huvudet så något kan ha blivit lite fel...
Och nu var jag inne lite snabbt på SPAFs sida och de har faktiskt fått ut alla resultaten så kompletta resultat finns där!
Mycket konstig tävling! Hur kan man slå ihop 5-åringar allround när B-ponnyn gör löshoppning medans kat.C+D måste hoppa uppsuttet! Kul att så många New Forest var bra, speciellt i hoppning.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästmänniskan Jag sålde min fjordhäst och hon hade gallor, kommer inte ihåg om det var båda fram kanske? Men veterinären förklarade vad det var ( vi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.