ponnyallsvenskan div 2

A

Asterix

Vad behövs för att tävla? Jag menar nollor och sånt. jag hittar det inte nån stans :crazy:

Sv: ponnyallsvenskan div 2

I ponnyallsvenskan Div 2 kan vem som helst tävla, bara man kommer med i ett lag. Det gäller samma regler som för alla lokaltävlingar.

Asterix skrev:
Vad behövs för att tävla? Jag menar nollor och sånt. jag hittar det inte nån stans :crazy:
Det enda är om man rider en 6-åring ska den ha 2 nollor i samma klass som Div II går i dvs LC. 4- och 5-åringar får inte delta.

Allsvenskan går inte i samma klasser runt om i hela landet. Hos oss går första omgången i LC, andra i LC+5 och sista i LB. Då behöve rman alltså ha två nollor i LB för att få starta om man har 6-årig ponny.

Bara en utvecklig av det du tidigare har skrivit, inget fel i det du skrev. :)

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Snurrfia
·
Hundträning Vi är nybörjare och har startat en tävling. Tränar med min yngsta, hon tycker det är jättekul. Jag tycker det är jättesvårt att hitta...
Svar
12
· Visningar
632
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 269
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 078
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka