ponnyallsvenskan div 2

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Asterix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 030
A

Asterix

Vad behövs för att tävla? Jag menar nollor och sånt. jag hittar det inte nån stans :crazy:

Sv: ponnyallsvenskan div 2

I ponnyallsvenskan Div 2 kan vem som helst tävla, bara man kommer med i ett lag. Det gäller samma regler som för alla lokaltävlingar.

Asterix skrev:
Vad behövs för att tävla? Jag menar nollor och sånt. jag hittar det inte nån stans :crazy:
Det enda är om man rider en 6-åring ska den ha 2 nollor i samma klass som Div II går i dvs LC. 4- och 5-åringar får inte delta.

Allsvenskan går inte i samma klasser runt om i hela landet. Hos oss går första omgången i LC, andra i LC+5 och sista i LB. Då behöve rman alltså ha två nollor i LB för att få starta om man har 6-årig ponny.

Bara en utvecklig av det du tidigare har skrivit, inget fel i det du skrev. :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Ramona
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
294
Senast: Gabby_Ossi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 259
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
439
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka