Ponnyakuten i SVT Barnkanalen

(Ridsport)
Åtta barn mellan 11 och 14 år tillbringar två veckor på ridläger med sina ponnyer. De har kommit till lägret för att de har olika slags problem med ponnyerna och behöver experthjälp. Hur det går visas i Ponnyakuten som har premiär i SVT Barnkanalen söndag den 17 januari.

Läs mer...

Sv: Ponnyakuten i SVT Barnkanalen

Ja, de tror jag. Jag har grundutbudet från ComHem och jag kan då se på barnkanalen.

Äntligen, ska bli kul och se om det är något man kan lära sig och om detär värt att se. :D

:eek: Micklade lite med kanalerna - gjorde kanalsökning och nåt som hette "tv kanal tilldelning" och :eek: nu har kanalerna flyttats om lite och jg ser på SVTB. Fattar inte hur ja lyckades med detta. :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 907
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) På söndag den 16 januari i SVT Barnkanalen startar den nya säsongen av Ponnyakuten, där åtta ungdomar får experthjälp för att...
Svar
0
· Visningar
1 115
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Söndag den 16 januari är Ponnyakuten tillbaka i SVTB. Åtta killar och tjejer på ett två veckor långt ridläger för att få...
Svar
14
· Visningar
1 921
Senast: _Yggdrasil_
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Lokaltidningen) Måste få sin ponny att göra som de själva vill" HÄSTSPORT. Åtta unga ryttare. Ett ridläger. Och en lokal ridlärare som...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama