FT_ryttare

Trådstartare
Är de i vinslöv som SM går ??

Någon som vet hur deras bana är ?
Tror ni de kommer många till start i år ?

Sv: Ponny SM

finns det några bilder på de nya hindrena? hade varit kul o se.. :)

tack så mkt :)
runt 16 st C ponnier, de var bra. brukar inte vara så mkt c ponnier annars tycker jag.

Kul å se att det blivit lite fler C ponnyer!! När jag tävlade MSV på c ponny var vi typ 3-5 starter varje gg!! inte kul!

knappen.

vad lite ekipage de är anmälda på SM..
16 starter i alla 3 kategorier.
För B och C är de väl helt ok men D ponnierna brukar vara betydligt fler.

knappen.

vad lite ekipage de är anmälda på SM..
16 starter i alla 3 kategorier.
För B och C är de väl helt ok men D ponnierna brukar vara betydligt fler.

Tror inte det finns fler kvalade D-ponnyer, tävlingstillfällena i msvA växer inte direkt på träd, förra året var det fler startande men då hade man skrivit om klassen till B-SM i dressyr :devil: dvs msvB

ja nått b sm i dressyr vill vi inte ha :D
Hellre få startande i msv A än många i B SM :p

har ni sålt ponnyn förresten? Kom på att jag kanske inte skickat kortet på henne .. nu när min dator äntligen lever igen.

Nädå, hon finns kvar :angel: Ena dan är hon :love: går som en dröm och hoppar hus. Nästa dag är hon :mad::crazy: så den behöver nog lite tid på sig. Är utlånad just nu

Kul å se att det blivit lite fler C ponnyer!! När jag tävlade MSV på c ponny var vi typ 3-5 starter varje gg!! inte kul!

Och jag vet vilken C-ponny som kommer att vinna :banana:

;)

Hon har ju trots allt bara en enda "dålig" placering i år dvs en andra. Har ju vunnit alla sina andra starter :bow:

Fast fälttävlan är ju fälttävlan!

Och jag vet vilken C-ponny som kommer att vinna :banana:

;)

Hon har ju trots allt bara en enda "dålig" placering i år dvs en andra. Har ju vunnit alla sina andra starter :bow:

Fast fälttävlan är ju fälttävlan!

Tja....jag är inte så säker på att "din" vinner...vi har ju en härifrån med STOOOOOR potential med tanke på förra årets resultat!:bump:

Hon måste ju mena Bollnäs Bea ;) hon har ju vunnit nästan allt i år :angel:
Fast hon har ju inte varit på dom lätta banorna söderöver förstås;)

Och förutom Stockholm vann hon i:

Tranemo, Trollhättan, Trossnäs och var två i Dagstorp

:bump:

Tjejjen är super fokuserad på det hon gör och duktig som bara den. Ponnyn är underbar med stor kapacitet

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
162
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgörs ponny-SM i fälttävlan i Häggum utanför Skövde. Hos arrangerande Häggums sportryttarförening är förväntningarna höga. –...
Svar
0
· Visningar
106
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
155
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka