Ponny lag-SM i fälttävlan

C

ConnyPonny

Då är det snart dags för lag-SM i borås. Nån som ska dit?
Läste i ridsport att "ryttarna kommer bjudas en och annan överaskning" eftersom dom hade byggt ett nytt hinder. NÅgon som vet något om detta mystiska hinder? ;)

Sv: Ponny lag-SM i fälttävlan

Vi kommer med ett lag från Trossnäs :banana: Kul om det är lite utmanande hinder och inte blir enbart dressyrtävling ;) Våra ponnytjejer är tuffa så det är bara att hoppas att ponnyerna har en bra dag oxå :D

Skulle behöva rida den där lätta klassen för häst men usch jag är för lat för det just nu för att orka engagera mig :crazy:

aicha skrev:
Nämen, varför är du så jäkla lat helt plötsligt..?! :devil: :D

Helt plötsligt :rofl: ha du känner inte mig så väl hör jag :D Jag hatar att åka iväg sådär och ödsla en hel dag i lätt klass

I & för sig helt sant...man har lixom tappat sugen på debutanttävlingar.. (om det inte var JAG som skulle tävla då.. ;) )
Man blir lite bortskämd när man mest är med på internationella..

Ska även chocka kroppen med att åka & jobba på HOPPtävling på söndag..! :D

verkar som om det bara kommer två lag till start :angel: .... Göteborg Horse & Eventing Club kommer också.

jag ska inte tävla men jag ska med och heja =) på min gamla klubb iof.. :D Stora Wäsby FRK så vi får hoppas på medalj iår igen!! :banana:

Kommer inte Mantorpsryttarna med något lag?
Vilka ingår där isåfall? Står inget på hemsidan...

Hlsn Helena

Det blir 28 lag med 107 ekipage enligt ryttarmeddelandet, så det blir nog fight om medaljerna. Vi får hoppas på lite sol och värme!

Senast ändrad av en moderator:

Min ponny Dimmans Eros kommer tillsammans med sin ryttare Joakim. De tävlar för Mantorpsryttarna. :)

Hlsn Helena

Mina härliga bollnäsbor kommer och rider! :banana: Tyvärr blir det inge följa med i år :p Ni som ska dit kanske kan heja lite extra på dem från mig! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
512
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka