Ponny Ft Kortet Del 2?

A

Axtelius

Om man läser i Tr så ska man ju för utom att ha hoppkvalat även ta fälttävlanskortet del 2 även på ponny, för att få starta CNCP*. Vad behöver man göra för att ta detta och är det någon som vet en tränare som man kan ta det för i Stockholms trakten utom Lena Bredberg för jag kan ej när hon kan :(....

Sv: Ponny Ft Kortet Del 2?

skulle tro att det som del 2 kortet på häst bara är praktiskt då.. eller? hörde att man ska kunna hoppa terrängbana och sen ngn hoppbana iaf.

Sv: Ponny Ft Kortet Del 2?

Om du frågar för egen del så framgår det ju i nya TR på övergångsbestämmelser att om man genomfört msvB/msvA under 2007 är man kvalificerad för CNCP*/CNCP** under 2008

Alltså behöver du inte rida upp

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hård nacke