Poncho i bra kvalitet

Idas

Trådstartare
Jag är på jakt efter en poncho i bra kvalitet. Den ska vara slät och enkel men i ett bra material som faller snyggt, typ merinoull eller kashmir. Har kikat på Softgoat men har inte sett några recensioner. Har ni några tips?

Oj, låter avancerat med recensioner för att köpa en poncho ;)
Jag har en från Kappahl som jag gillar starkt, men det är knappast en så "vanlig" du är ute efter.

Jag är på jakt efter en poncho i bra kvalitet. Den ska vara slät och enkel men i ett bra material som faller snyggt, typ merinoull eller kashmir. Har kikat på Softgoat men har inte sett några recensioner. Har ni några tips?

Softgoat har väl i princip bara bra recensioner?

Tycker navabi har många fina poncho och där finns både i cashmir och merinoull t.ex. den här med cashmir i.Dock har de plusstorlekar så är man alltför liten funkar inte det minsta storlek är 44-46.

jackets-jette-cashmere-blend-fringed-poncho-beige_A39040_F0100.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
515
Senast: pepp
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: warg
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 687
Senast: Farao
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 949
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama