Pollen eller flytningar?

Bellini

Trådstartare
Tittade på mitt sto idag, hon har fyllt juvret en del senaste dagarna. När jag sen kollade där bak så var det som lite gult gegg och och på sidan pyttelite rött, torkat blod, bara som 2 små prickar.
Vad kan detta bero på? Är det pollen som kan ha lagt sig? Det var inte ljusgult utan starkt gult. Eller kan det vara fostervatten? Kan stona läcka lite?

Sv: Pollen eller flytningar?

Nähä...

Jag får kolla hur det ser ut idag och ringa vet om det är kvar...

så hade mitt sto också, det är inte onormalt. Flytningar kan komma i slutet av dräktighet, så oroa dig inte än.. kan tillägga att jag vet fler ston som haft just så. Lycka till och hoppas att allt går bra!

Tack så mycket! Känns skönt att veta att fler har det och att man inte behöver vara orolig så länge det inte blir mer eller att det ser konstigt ut.

Liknande trådar

Hästvård Vill börja med att säga att jag ska kontakta veterinär efter helgerna och nyår, men söker lite tips och råd under tiden!😊 Jag har ett...
Svar
16
· Visningar
3 248
Senast: Boloruch
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 302
Senast: Lisa2014
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: Aliche
·
Avel Nä, nu, så fort veterinären åker hemifrån då blir något plötsligt annorlunda. Stoet har under dagen krystat ut en del blodblandad...
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V