Polisen söker hästägare

Sv: Polisen söker hästägare

Nån som vill bli av med hästen?

Trist läge oavsett :( Hoppas det löser sig till det bästa för hästen.

Hästen ägare har hört av sig, står i artikeln.

Äldre man som ska ha hämtat den vid det här laget.

Jag hittade oxå en häst (ok ponny) i höstas. Hade den fr må till fre innan ägaren hörde av sig. Jag annonserade i butiker, kontaktade radio, polis och tidningar + nätet. Hur killen lyckades missa mina försök att få tag på ägaren i 5 dagar, är helt obegripligt...

Han kontaktade polisen på fredagen och då kom han i kontakt m oss...

Hästen blev hämtad idag. Och det var en gammal man som är ägare som inte trodde hästen gick så långt utanför hagen, vi får hoppas att staketen nu är bättre iordning att hästen snart får sällskap.:cool:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För en vecka sedan hittades en död häst med vad som beskrevs som stickskador på kroppen i en hage på Alnö utanför Sundsvall. Polis och...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 495
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar