Ja, my bad, det vet jag ju. Dratini är inte särskilt vanlig den heller och jag tror jag hittat två hittills så
Jag har sett hur de gör när de fuskar. De laddar ner två appar som jobbar ihop. Man hamnar sedan i San Francisco tror jag och har typ 100 pokestops bredvid sig så man kan samla massa saker och XP. Sedan går man in på en hemsida där man hittar koordinater till olika ställen där det ska finnas en viss pokemon (man vet dock inte hur bra den är förrän man skrivit in koordinaterna och hittat den). I helgen var det en kille i lvl 21 som hade tre Dragonite i ca 2000 cp i tre gym bredvid varandra. Troligt att han utvecklat dem på egen hand
Själv har jag fått en Lapras i 10 km ägg, den var på typ 1700 och man fick med ganska många Candys så numera är den 1976 eller liknande. Jag hittade även en Lapras i centrum en gång, den var något på 1000. Snorlax har spawnat här utanför oss tre gånger så jag har tre Snorlax med lite olika cp.
Dragonite har jag inte och har hittills bara fått tre 10 km ägg totalt (Lapras, en dålig Omanyte och en halvbra Hitmonchan i dem).