Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ÄR det för nåt? Ser att det skrivs om överallt men ingen förklaring?
Ett spel på mobilen, som samverkar med kartan, så du måste ut och röra på dig för att fånga "pokemon".
Därför inte jag spelar, är inte så intresserad.Verkar krångligt.
Verkar krångligt.
Tror det kommer påminna mycket om de gamla spelen, vi som spelade mycket som barn får nog inga problem att hänga med. Alla jag känner som spelar hade gameboyspelen när det begav sig, så jag hoppas iallafall att det är typ samma.
Ska såklart spela, syskonen också!
Jag laddade ner det i förmiddags Finns fortfarande kvar på AppStore för mig.Det skulle väl släppas först ikväll? För mig är det inte tillgänligt i appstore än iaf. Inte för mina kompisar heller.
Har det inte redan släppts här? Folk på in fb har spelat i flera dagar?? Eller så har dom kanske fått tag på det på annat håll
Riktigt så fungerar det inte, men du kanske har ett sk. Pokestop som är precis bredvid ert hemDet bor en pokemongubbe under vårt sovrumsfönster, blev väckt av högljudda snorvalpar härom natten som skulle ta den.
Man kan dock bara battla i gymTror det kommer påminna mycket om de gamla spelen, vi som spelade mycket som barn får nog inga problem att hänga med. Alla jag känner som spelar hade gameboyspelen när det begav sig, så jag hoppas iallafall att det är typ samma.
Ska såklart spela, syskonen också!