Poet e:Pomme Royal

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rassub
  • Startdatum Startdatum
R

rassub

Vad har denna hingst lämnat o är det någon som träffat honom live? Har letat lite i gamla trådar men hittar inte så mycket.

Sv: Poet e:Pomme Royal

Jag har träffat honom många gånger, en ganska tung hingst utan något extra, "lat" i hoppningen och inte särskilt rädd om sig är min uppfattning inget jag skulle valt att betäcka med tycker han helt verkar sakna gnista när jag har sett honom.

Enda jag vet om honom är att när han visades på en hingstvisning som nygodkänd så hade han fula sporrmärken i sidorna. Det var en vän till mig som såg detta, inte jag. Förstod det som att han var seg.

Jag har sett honom och han såg fin ut men kanske hade han ingen utstrlning.
Har även träffat hans mamma, hon är inte seg ialla fall trots att hon inte är inriden.
Han betäckte ganska många det året jag arbetade på seminstation så jag hoppas han ger något.
Men tävlar han inte längre?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka